Malerfirma Frederiksværk

Skab en spændende fortælling om dit malerfirma i Frederiksværk

Skab en spændende fortælling om dit malerfirma i Frederiksværk

editorial

Med en fortælling mener vi ikke den, som allerede er skrevet om dit malerfirma i Frederiksværk qua den historie, som den har været igennem, om du så etablerede firmaet for nogle dage siden, eller malerfirmaet her er nedarvet gennem generationer.

Vi mener den slags, som man skaber i reklamefilm, virale videoer, reklamerannoncer med videre, som kan være en fortælling og en dramaturgisk historie i små bider med personer, som man kan nikke genkendende til.

Mange store virksomheder eksperimenterer og lægger mange penge i den slags, men det kan selv mindre virksomheder også gøre – og det gælder også dit malerfirma i Frederiksværk.

Man kan hyre en skuespiller, som man får skrevet nogle små historier om, hvor omdrejningspunktet er ens butik; eller man vælger med vilje at bruge nogle karismatiske personer, der er ansat i ens firma til at lave nogle videoer til ens sociale medier, som man også skal huske at være aktiv på.

Så lægger man en plan for, hvordan udtrykket skal være i de forskellige kampagner, som rammer forskellige målgrupper; dernæst kan man teste, om indtrykket og resultatet af nogle prøvefilm eller -annoncer fungerer efter hensigten og giver den respons, som man leder efter.

Det er ikke altid, man er lige heldig med den slags, så man nok skal revurdere og ændre ens idé til, men vi tør næsten godt love, at når det så endelig lykkes, så kan det næsten ikke prissættes i reklameværdi!

Det er de færreste virksomheder, der kan satse på at få et viralt hit, og selv hvis man får et viralt hit, der kommer bag på en, så er man ikke klar til, hvordan man skal bære det videre, og så fægter man i blinde og kan ende med at ramme ved siden af.

Sørg derfor for at gøre dig dit forhåndsarbejde med din virksomhed i forbindelse med den røde tråd.