Lær at spørge ind til folks interesse og lyst til sexlegetøj
Det er selvfølgelig ikke alle mennesker, der har brug for at lære, hvordan man taler og sporer sig ind på andre personers behov og brug af sexlegetøj, men for nogle er det essentielt, at man har den evne.
Dette gælder blandt andet for skaberne og sælgerne af sexlegetøj, der jo gerne vil have at vide deres alt fra deres kernegruppe til ydrepolerne, hvad de kunne tænke sig af nyt sexlegetøj, forbederinger til eksisterende og videre.
Dog er det jo lidt svært det der med seksualitet, for det handler ofte mere om følelser end at ord, og så kan man godt vide, hvad man ønsker at opnå følelsesmæssigt, men man aner ikke, hvordan det skal komme til udtryk fysisk.
Og så er mange mennesker jo generelt generte og tilbageholdende med at tale åbent om deres brug eller mangel på samme om sexlegetøj.
Det er jo en privat sag, og de vil ikke have, at andre fælder dom over en, eller at andre skulle få fat i den information om en.
Men det sætter bare lidt en hæl i klemme i døren for dem, der gerne vil give godt sexlegetøj til deres forbrugere, fordi de fleste mennesker holder igen med den slags information.
Derfor skal man næsten hen at lege psykolog og lære at tale sig varm på folk og få dem til at åbne op, og den slags kan tage lang tid med bare få mennesker.
Man kalder den slags for kvalitative undersøgelser, og de er rigtig gode at bruge, men kan også blive for specifikke.
Og så er der den kvantitative undersøgelsesmetode, hvor man spørger mange mennesker via for eksempel et spørgeskema, men du kan jo bare vende blikket indad og spørge dig selv, hvor tit du selv får svaret på alle de spørgeskemaer.
Derfor skal man nok næsten kombinere de to metoder og eventuelt gøre dem anonyme.
Besøg Purepleasure og find noget sexlegetøj med det samme.